تعمیرات آیفون تصویری

تعمیرات فوق تخصصی آیفون تصویری در تهران با بیش از 16 سال تجربه

تعمیرات آیفون تصویری

تعمیرات فوق تخصصی آیفون تصویری در تهران با بیش از 16 سال تجربه

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

اگر به دنبال تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود هستید، می توانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. این مطلب در مورد تعمیر پکیج می باشد و به شما کمک خواهد کرد تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهید. با ما همراه باشید.

درباره تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

نحوه اسید شویی پکیج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور زمانی که دچار رسوب گرفتگی شدید شوند، ارور و یا همان کد خطا ۴۰ ۷۰ ۸۰ و یا کد خطا E81 را نشان می دهند. نشان داده شدن این کد خطا توسط پکیج، نشان دهنده این است که آب داخل رادیاتور پکیج دور نزده است و دمای آن بیش از ۱۰۵ درجه می باشد.

در نهایت سنسور حد در وضعیت قطع قرار گرفته است و در صورتی که پکیج شما این کد خطا را نشان می دهد و عقربه مانومتر پکیج مرتب بالا و پایین می شود باید اقدام به اسید شویی پکیج خود کنید.

به شما توصیه می کنیم که برای اسید شویی پکیج خود، از یک مایع اسیدی بسیار ضعیف ماندن جوهر نمک استفاده نمایید. کار با اسید بسیار خطرناک است و باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت نمایید.

پس از این که فشار پکیج را تخلیه کردید، می توانید مبدل را به صورت کشویی از پکیج جدا نمایید. برای این کار بهتر است صفحه نسوز احتراق را باز نمایید و مهره های رفت و برگشت آب را جدا نمایید.

مبدل را به محلی منتقل نمایید تا بتوانید به راحتی آن را اسید شویی کنید. به شما توصیه می کنیم که از فضا های آزاد مانند حیاط و یا تراس برای اسید شویی استفاده کنید. حتما مبدل را در نزدیکی چاه فاضلاب قرار دهید تا بتوانید اسیدی که از آن خارج می شود را با فشار آب به سمت چاه هدایت کنید.

توجه داشته باشید که تنفس در هوا و فضای اسیدی، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به ریه وارد کند. پس تا جایی که می توانید از نفس کشیدن خودداری کنید و یا حتما از ماسک فیلتر دار در زمان اسید شویی استفاده کنید.

تعویض رله فن پکیج ایران رادیاتور

امکان دارد که در زمان تعمیر پکیج خود متوجه شوید که فن کار نمی کند. برای این که از عدم سوختگی فن اطمینان خاطر کسب کنید، حتما آن را مستقیما به برق ۲۲۰ ولت متصل کنید.

در صورتی که فن پکیج با برق ۲۲۰ ولت کار کرد، نشان می دهد که از سلامت کامل برخوردار است و پکیج شما نیاز به تعویض رله فن ندارید. اما به طور معمول خرابی رله فن در پکیج های ایران رادیاتور با کد خطای ۷۰ ۶۰ ۴۰ و یا E50 نشان داده می شود.

شما باید برای تعویض رله فن پکیج ایران رادیاتور خود، محل قرار گیری رله را بررسی نمایید. با در نظر گرفتن دفترچه راهنمای استفاده از پکیج ایران رادیاتور، می توانید محل قرار گیری رله را متوجه شوید.

در جهت تعویض رله فن پکیج ابران رادیاتور تنها کافی است پایه های رله را به هویه داغ نمایید، سپس رله را از جای خود بیرون بکشید و رله جدید را جایگزین رله قدیمی کنید.

عیب یابی گرم نشدن رادیاتور ها

در صورتی که تمامی مراحل لازم و ضروری را برای روشن نمودن پکیج انجام دادید و هیچ گونه مشکلی در انجام آن ها به وجود نیامد اما رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند، این امکان وجود دارد که داخل رادیاتور ها رسوب گرفته باشد.

برای این که رادیاتور ها به خوبی گرم شوند، باید آن را تمیز نمایید. چرا که رسوب داخل رادیاتور مانع از گردش آب گرم در داخل آن می شود. تمیز نمودن رادیاتور ها کار ساده ای می باشد. اما اگر در این کار تسلط و مهارت کافی را ندارید، می توانید با تکنسین های تعمیر پارسیان در تماس باشید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
عیب یابی گرم نشدن رادیاتور ها در زمان تعمیر پکیج ایران رادیاتور

نصب فیلتر های پکیج

شما می توانید در جهت کاهش رسوب گرفتن رادیاتور ها و پکیج از چند مدل فیلتر برای ورودی آب و مسیر رفت و برگشت آب به داخل پکیج استفاده کنید.

برای ورودی آب به داخل پکیج چند مدل فیلتر مختلف وجود دارد که از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها می توانیم از فیلتر پلی فسفات و فیلتر مغناطیسی نام ببریم.

لازم است بدانید که فیلتر پلی فسفات دارای سنگ نمک پلی فسفات می باشد. هم چنین مولکول های آب از این نمک ها رد شده و یک لایه نمک دور آن ها را می پوشاند، در نتیجه پکیج دیر تر دچار رسوب گرفتگی می شود.

فیلتر مغناطیسی، یون های آب را از یکدیگر جدا می کند و به اصطلاح آب را فعال می نماید. آب فعال تمایل کم تری به رسوب پذیری دارد.

کد خطا های پکیج دیجیتال ایران رادیاتور

E1: فشار مدار رادیاتور ها کم تر از حد مجاز می باشد.

E2: شعله تشکیل نشده است.

E8: سنسور حد قطع شده است.

E10: دود به داخل بر می گردد.

E32: خرابی ترمیستور شوفاژ

E42: خرابی ترمیستور آب گرم

E51: پرشر سوئیچ هوا خراب شده است.

E81: مبدل اصلی پکیج رسوب گرفته است و یا پمپ دچار خرابی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد